Thursday, October 11, 2007

Baskal 2007A Buddy Write-ups

The following are buddy write-ups submitted by batch Baskal 2007A prior to their Formal Interview. These are not necessarily the best, but they are worth sharing nonetheless. Den aliwa kasi, super creative la pero ela in narrative form kaya medyu masakit lang ipost keti, hehe! Deng aliwa naman, masyadu lang madrama, haha!

_______________
MY BUDDY, THE GIFT
By Jill Te

The buddy-mem of an app is a crucial part of the app process – for even if the obligations are on the hands of the app, it is the buddy mem’s role to assist the app through the process. The buddy-mem is the one an app relies on for guidance and support, and a good buddy relationship is, in my opinion, essential for an app to fully enjoy the process.

If there is one word to describe my relationship with my buddy, it would be the word, ‘gift’. Gift because it was freely given (I paid but not to her) and gift because I don’t think I deserve it.

Honestly, I know that my efforts as an app do not match Ate Fergie’s efforts as a buddy-mem. She has way more tambay hours than me, and I give her credit to a lot of the signatures that I got. She encouraged me through my ‘deferring points’, explained to me things I couldn’t understand about the org, and helped me through every step of the process (even picking out an outfit for the FI!). But more than that, more than all the help for the app process that she gave me was the friendship that was built in the two-month long app process.


When I lacked the initiative, she was the one who reminded me: “Budz pa-sign naka oh, ala ya mang gagawan…
Sige na sign mu ne y buddy ku oh..”

When I lacked mission points: “Uy dinan mo ne oh!” Although it was quite tiring, but I'm not complaining, mission points are mission points!
When I lacked tambay hours: “Budz, mag-cut naka mu!” Haha! BI ever.
When I was on the verge of quitting: “Sagli namu yan..”
When I badly needed to have things explained: “Tara Starbucks!”
When I had nothing to wear for the FI: “Sige Trinoma tamu!”
And the list goes on and on…

As I have written in the buddy page of my sigsheet, if I was to repeat the app process (I pray I won't have to, it’s fun and all, but I really want to pass..) I will still want Ate Ferg to be my buddy. I'm not sure if there’s anything that I can do to repay her for what she’s done for me, but all I can think as of now is that I should do my best in the Final Interview, so that she may be proud to call me her buddy! Justin, her previous buddy, was the best app in his batch and I'm in no way close to being that in our batch, but I do hope I can still make her proud.


I hope that if/when I become a mem, I can be like her – from what I see, she’s one of the mems who love the org the most, and she takes her obligations seriously. And if do become a buddy-mem someday, I hope I can take on the role as properly as she has.

_______________
BUDDY CHEVER*
ByTrish Nacpil

Balu ye ba ing buddy ko? Ali yu sasabyang ali ye kilala? Kadagul nang tau na imposibleng ali me apansin. A baka kasi aparisyun ya paminsan-minsan, joke!

Y Jowie Brent Timog Garcia ing kakung buddy! And I'm proud of it kasi yaku ing first and last buddy na! Whoo! Kaya pala pinakaditak ya ing Violet family eh. Makanano, pangatlu ne y Buddy kareng henerasyun na ning pamilya na na mangwang first and last buddy. Sadyang matamad kami ba? Ali neh! Sabi na ping buddy na ning buddy na ning buddy ku na y Kuya Rye, “Very rare tamung Violet Family. Ikatamu itang tipung potang lage daka tamu keng metung a ‘crowd’ lagi da katamung apapansin kasi ikatamu lagi deng mag-stand out or mag-shine ketang grupung ayta. Nyahaha!” Sinabi na rin kaku na, “Ikatamu itang tipung mumuna mahinhin kaybat kayari na ning Talents Night ala tanang marine, ehehe, tabalu na mu keng buddy mu na palage ku ala neng marine simula’t sapul, ahaha! Pero ikatamu deng pinakamasayahing pamilya, adyang ditak tamu mu.” Well, meg-enjoy ku nyang mikwentuhan kami kasi abalu ku ing ditak a background na ning hopefully maging family ku keng UP Aguman. Pero syempre ing buong family tamu pa rin ing org.

Ay wait, y Buddy pala, akalingwan ke, hehe! Y Buddy ing pinamakurang buddy kareng ngang buddies ngeni. Anyang minuna pin alang bisang mag-bid kaya eh. Kaya binid ku ne tutal pareho na kami man sched. Pero ali ku mag-sisi na ya ing meging buddy ku. Dyang ali kami laging miyayabe, we always keep it a point to know the state of the other. Y Buddy ing pinaka-sweet ampong caring and ‘touchy’ na buddy ever (yata!). obvious naman nyang ali ya pa busy. Ing pamang-wang buddy pic para keng Buddy Get-up ing pinaka-bonding session mi na siguro kasi within just a few hours nang karakal mengyari kekami, balamu meg-joyride kmai, ehehe!


Maswerte ku talaga kening buddy kung ayni. Biru mo masasakat ya lagi kako. Kaya siguro ali na naku lalapitan kasi tatakut neng masakat (karok ko talaga keng buddy ko!) =P


Dyang ali kami laging misasabing buddy, balu ming atsu kami para keng metung at metung. Miss danaka Budz!

*Charming Heartthrob of the Externals committee and the only Violet family Existing in our Race

_______________
KUNG ATIN MANG METUNG A TAU
A BURI KUNG PASALAMATAN, IKAY TA, BUDDY

By Dondon Dy

Atin metung tau king Aguman

Buri ke talagang lubhan pasalamatan
Kasi andyang asne karakal gagawan
Paburen ing buddy na, ena man minsan depatan

Mag-umpisa king pamag-pirma
Angga king pamag-pasikan kaladwa
Dots to Dots maski pa Buddy Que Yan
Mangatmu ke ena talagang pehintulutan

Eku man pin inisip na makanini ya karesponsabli
Uling king samu’t sari nang pekyabayang aktibiti
Metung ya kareng tatalnan kung dahilan
Pamag-defer eku na makaying isipan

Makapagmulala ya ping tutu
Kung eyu man balu graduating ne pu
Andyang rugu atin yang feasib
Pane ya pa rin atsu para kaku, ita ing makabilib

Anyang bidding rugu a-bid ke mung tupipti
Pero grabi, ing ulaga na talaga namang dobli dobli
Anyang kanaku ating meng-api
Siguran ne at kanaku ya kinampi

Ing amanung ‘salamat’ kulang ya pa
Para asabi ku ing lugud ku keya
Buddy Cy anti kamong anghel a menibat king langit
Nung ala ka baka eku la ayagyu rening pasakit

Dakal a salamat keka! Ala kung asabi king kekang pamag-suporta!


Nung epa naman obvious, y Fergie ing buddy ng Jill, y Jowie ing kang Trisha and y Cyrille ing kang Dondon. (",)

UP Aguman on Facebook

UP AGUMAN

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

EXECUTIVE COUNCIL 2009-2010

  • President:
  • KEVIN PENALBA
  • Internals Vice-President:
  • TRISH NACPIL
  • Externals Vice-President:
  • ARIES VIRAY
  • Secretary:
  • MICHAEL GULAPA
  • Treasurer:
  • BRYAN QUIZON
  • Educational Committee Chairperson:
  • RUTH HENSON
  • Socio-Cultural Committee Chairperson:
  • MINSKY GOCE
Powered By Blogger
Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com
Google PageRank Checker Tool

AguPIPS on Multiply